بيطرى بعد الثـــــــــــــــــــــــــــوره - صفحة 3 66
عزيزى الزائر عند قيامك بعمليه التسجيل
يستوجب عليك تنشيط حسابك من خلال رساله
تصل إليك على بريدك الالكترونى حتى يكتمل التسجيل

مع تحيات إداره المنتدى
د/على نور

بيطرى بعد الثـــــــــــــــــــــــــــوره - صفحة 3 Coolapx

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

بيطرى بعد الثـــــــــــــــــــــــــــوره - صفحة 3 66
عزيزى الزائر عند قيامك بعمليه التسجيل
يستوجب عليك تنشيط حسابك من خلال رساله
تصل إليك على بريدك الالكترونى حتى يكتمل التسجيل

مع تحيات إداره المنتدى
د/على نور

بيطرى بعد الثـــــــــــــــــــــــــــوره - صفحة 3 Coolapx
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بيطرى بعد الثـــــــــــــــــــــــــــوره

dr.zeinab1992
هنا
ж СнэскМдтэ ж
treka
Nosa
رغيف فينو
10 مشترك

صفحة 3 من اصل 3 الصفحة السابقة  1, 2, 3

بيطرى بعد الثـــــــــــــــــــــــــــوره - صفحة 3 Empty بيطرى بعد الثـــــــــــــــــــــــــــوره

مُساهمة من طرف رغيف فينو الأحد 06 مارس 2011, 5:53 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

اهلا بشمس الحريه والامل اللى كسرت اشعتها الضباب وطلت علينا بعد مكنا قربنا ننسى نورها
مش حان الوقت ان يكون فى قوافل اكتر ونشوف حالات اكتر ده المفروض اننا كليه عمليه وزى العاده لو السبب الميزانيه , يتنازلو بجزء من ملايين بتتصرف على الملتقى , ومش حرام ان المعيدين يدفعوا من جيوبهم للمعامل ولرسالاتهم وفلوس الجامعه ضايعه فى العود والكامنجه وعروض الملتقى؟
رغيف فينو
رغيف فينو
عضو نشيط
عضو نشيط

بيطرى بعد الثـــــــــــــــــــــــــــوره - صفحة 3 Empty رد: بيطرى بعد الثـــــــــــــــــــــــــــوره

مُساهمة من طرف treka الثلاثاء 08 مارس 2011, 12:22 am

والله ياجماعه لو ع الاحترااام ده امر سهل

لان معظم دفعه سواء صبيان او بناااات محترمين اوووووى

وانا اول وااااحد معاكوا ف ال انتوا عايزينه وتتفقوا عليه

ولو شايفين ان ف اى حاجه حابين تتكلموا عليها وتصلحوا منها بس باحترااام بدون غلط ف ناااس انا معاااكوااا

وشايفين اى اقتراااااح ...فيااااريت
treka
treka
مشرف الحوار العام

بيطرى بعد الثـــــــــــــــــــــــــــوره - صفحة 3 Empty رد: بيطرى بعد الثـــــــــــــــــــــــــــوره

مُساهمة من طرف ملك روحى الأربعاء 09 مارس 2011, 10:31 am

معذرة يا جماعة انتم سخنتوا ليه على بعض قوى كده المسامح كريم ابدوا حياة جديدة مع بداية الثورة واتمنى انه دفعتنا تكون متعاونة وانا من رايى مادام فيه بعض الاختلافات البسيطة بين الاولاد والبنات حددوا ميعاد معين فى الكلية تتجمع فيه الدفعة كلها وكل واحد يقول مشكلته بكل احترام ونحاول نكون متعاونين اكتر ونظبط امورنا وانا عن نفسى معنديش مشكلة مع اى حد فى الاولاد واناا باحترمهم كلهم انا بصراحة شديدة تحفظاتى على بعض البنات مش على الاولاد لانه فى بعض البنات بيدوروا على مصلحتهم بس وبيقروروا من بدون استشارة الدفعة ربما يكون مش قصدهم بس اتمنى انه لما حد يكون عنده اقتراح المفروض يناقشه مع الدفعة الاول يا جماعة احنا فضلنا سنة واحدة مع بعض وبعد كده مش هنشوف بعض تانى فياريت نجلعها من اجمل السنين اما بالنسبة للكلية فليا تحفظات كتير اولا تكون فيه كافتريا كويسه وباسعار زى باقى الناس مش بضعف التمن وتكوم المياه شغالة على طول وتكون المدرجات فيها مراوح وكراسى كويسه ويكون فى التزام بالجدول سواء من قبل الطلاب او المعيدين او الدكاترة مش كلام على ورق عشان الواحد بيظبط اموره وسفره على اساس الجدول ده والاهم تكون فى قوافل كتيرة ويكون العملى عملى مش برده نظرى ويكون مطابق لنظرى المحاضرات مش المحاضرة فى حتة والعملى فى حتة تانية خالص وتكون فى مستشفى بيطرى عشان نتعلم صح ويبقى فى تدريبات فى الاجازة فى مختلف المجالات وتبقى الرحلات العلمية بتاعت القاهرة والاسكندرية موجودة ونزود الرحلات العلمية ويبقى فية رحلة تخرج لبيطرى وكمان الاسر بدل ما هيا كتيرة على الفاضى المفروض يكون فى نشاطات ومجلة للكية يكون فيها معلومات خاص بالمجال وغير المجال عشان نطلع فاهمين فى كل حاجة مش فى بيطرى بس اذا كنا فاهمينه اصلا ويعقد جلسات للدفعات لتطورات اكتر, انا اسفىة ان كنتا طولت عليكم واعتذر ان كنت احتديت فى حوارى وشكرا
ملك روحى
ملك روحى
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف صفا الأربعاء 09 مارس 2011, 11:22 am

بصراحة عندك حق في كل اللي قلتي
بس انا من وجهة نظري ان الحاجات دي كلها احنا اللي لازم نتعب ونحققها
لان ما فيش حد بيهمه مصلحة حد تاني
فلازم نتعب شوية ونزن شويتين علي راس المسئولين في الكلية واهو
الزن ع الودان امر من السحر
والخطة كالاتي
من دلوقت كل واحد يقلد دور الزنانة
سواء ع المعدين او العميد او الوكيل "عايزين نطلع قوافل"
وياريت لو الولاد يعلقو يفط نرجو الالتزام بالجدول ده طبعا لان هما مالهمش في الزن
وفي السكشن كل واحد يغلس ويقول عايز اشتغل
صفا
صفا
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف ж СнэскМдтэ ж الأربعاء 09 مارس 2011, 2:34 pm

ززززززززززززززززززززززززززززز عايز .. أشتغل ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ж СнэскМдтэ ж
ж СнэскМдтэ ж
مشرف قسم الترفيهى

مُساهمة من طرف ж СнэскМдтэ ж الأربعاء 09 مارس 2011, 2:39 pm

ملك روحى كتب: وانا من رايى مادام فيه بعض الاختلافات البسيطة بين الاولاد والبنات حددوا ميعاد معين فى الكلية تتجمع فيه الدفعة كلها وكل واحد يقول مشكلته بكل احترام ونحاول نكون متعاونين اكتر ونظبط امورنا

بجد بحيى حضرتك يا دوك ملك ع الفكرة الجميييييييييييييييييييييييييييييييله اوى اوى دى
ж СнэскМдтэ ж
ж СнэскМдтэ ж
مشرف قسم الترفيهى

مُساهمة من طرف رغيف فينو الخميس 10 مارس 2011, 3:37 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
عجيب جدا وجميل اللى عملوه شباب مصر وغيروا السئ للأحسن صحيح مشاركناش معاهم بس هما كانوا القلب النابض واحنا الشرايين الصغيره اللى كانت بتستفيد من نبضهم وكل مصرى كان بيشاركهم الأمل والدعاء حتى لو حائل الوقت والمكان منعه من مشاركتهم .
بس الأعجب من كده ان اقتراح بسيط من صميم حقوقنا يتحول الردود عليه لخلاف بين ولاد وبنات وميكرسكوبات.......................
هههههههههه واضح ان قبل جنى ثمار التغيير محتاجين تلاتين سنه تغيير للثقافات وطريقة الحوار................................ وربنا يسهل
رغيف فينو
رغيف فينو
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمة من طرف ж СнэскМдтэ ж الخميس 10 مارس 2011, 5:04 pm

لا لا لأ .. لاعجيب ولا حاجه .. انت بس تلاقيك مش شايف أسمك .. رغيف فينو هههههههههههههههههههه
قووووووووول بووولوووبيف .. وأحشيلك رغيييييييييييييييييييييف .. يا فينو أنت
ж СнэскМдтэ ж
ж СнэскМдтэ ж
مشرف قسم الترفيهى

صفحة 3 من اصل 3 الصفحة السابقة  1, 2, 3

- مواضيع مماثلة