وسعوووووووووووووووا اسراااااااااااء هتنور كرسى الاعترااااااااااف  66
عزيزى الزائر عند قيامك بعمليه التسجيل
يستوجب عليك تنشيط حسابك من خلال رساله
تصل إليك على بريدك الالكترونى حتى يكتمل التسجيل

مع تحيات إداره المنتدى
د/على نور

وسعوووووووووووووووا اسراااااااااااء هتنور كرسى الاعترااااااااااف  Coolapx

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

وسعوووووووووووووووا اسراااااااااااء هتنور كرسى الاعترااااااااااف  66
عزيزى الزائر عند قيامك بعمليه التسجيل
يستوجب عليك تنشيط حسابك من خلال رساله
تصل إليك على بريدك الالكترونى حتى يكتمل التسجيل

مع تحيات إداره المنتدى
د/على نور

وسعوووووووووووووووا اسراااااااااااء هتنور كرسى الاعترااااااااااف  Coolapx
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

وسعوووووووووووووووا اسراااااااااااء هتنور كرسى الاعترااااااااااف

rinad
dr.zeinab1992
6 مشترك

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

وسعوووووووووووووووا اسراااااااااااء هتنور كرسى الاعترااااااااااف  Empty وسعوووووووووووووووا اسراااااااااااء هتنور كرسى الاعترااااااااااف

مُساهمة من طرف dr.zeinab1992 الأحد 28 أغسطس 2011, 12:54 am

بسم الله الرحمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن الرحيم
حلال الله واكبــــــــــــــر
هههههههههههههههههههههههههه لا لا مش هدبحها متخافوش ...لسة عيد الاضحى مجاش
المهم باة ندخل فى الموضوووووووووع على طوووووووول
بس اسمع احلى سلاااااااااااام و طبل و زمر و حاجات كدا علشان حبيبة هارتى اسرااااااااااااااااء
و اوعو اوعو اوعو تقولوا انى فرحانة فيها
لااااااااااااااا ابتا ابتا ابتا دى حتى عارفة انا بحبها قد اييييييية
انا بس شمتااااااااااااااانة
ههههههههههههههههههههههههه
يلا يا جماعة ورونى شطارتكوا عاوزة بكرا اما اشوفها الاقيها رابطة ايدها من الكتابة(واروح اخبطها فيها و اجرى هههههههههههه)
و مش لاقية كرسى يا اسراء اتصرفى شوفى اى زنجة كدا اترزعى اااقصد ارتاحى فيها هههههه
او هاتى البالطو حطية و اقعدى ما انتى متعوداااااااااااا دايمااااااااااااااااا

هحطلك كام سوال كدا بس استنى علشان دول محتاجين اظبط التظابيط بس علشان احطهم بروقاااااااااااااااان
dr.zeinab1992
dr.zeinab1992
عضو فضى
عضو فضى

وسعوووووووووووووووا اسراااااااااااء هتنور كرسى الاعترااااااااااف  Empty رد: وسعوووووووووووووووا اسراااااااااااء هتنور كرسى الاعترااااااااااف

مُساهمة من طرف rinad الأحد 28 أغسطس 2011, 12:57 am

ياخراشى عليكى يازوزة انتى ما صدقتى لا د انتى فظيعه ايه المقدمه ال تهبل دى يازوزو قمر ياخواتى قمر ‏
rinad
rinad
عضو فضى
عضو فضى

وسعوووووووووووووووا اسراااااااااااء هتنور كرسى الاعترااااااااااف  Empty رد: وسعوووووووووووووووا اسراااااااااااء هتنور كرسى الاعترااااااااااف

مُساهمة من طرف rinad الأحد 28 أغسطس 2011, 12:59 am

بس انا كده الحمد لله براءة من كرسى الاعتراف بعدن الحمد لله مش بقولك قمر
rinad
rinad
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف dr.zeinab1992 الأحد 28 أغسطس 2011, 1:08 am

خدى دة يا بت علشان محدش يقول ظالماكى بس امانة تحطى ريناد بعدك على طووووووووووووووول بس الكرسى دة هاخدة تانى

وسعوووووووووووووووا اسراااااااااااء هتنور كرسى الاعترااااااااااف  Copyofffgfbp2

ملحوظة رفيعة كدا يا اخت انتى

الكرسى دة تحطية و تقعدى جنبو هااااااااااا فاهمة؟دة علية اقساط

هههههههههههههههههههههههههه
dr.zeinab1992
dr.zeinab1992
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف treka الأحد 28 أغسطس 2011, 1:17 am

جميل اوووووووى التدبيس

وع راى المثل حلو اووووى الفصلان ع اخر رمضااااان
treka
treka
مشرف الحوار العام

مُساهمة من طرف عاشق كشك الأحد 28 أغسطس 2011, 2:40 am

ههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
هههههههههههههه

بالهنا والشفى يا اخت اسراء

سامحينى

وعلى راى جورج وسوف
انا اسف لانى مكنش غصب عنى

وده بس علشان احنا بنعززك وعايزين نعرفك اكتر

بكره هنبدأ الاسئله بقى

بااااااااااااااااااااااااااااااااااااى

يسلام لو كنتى لسه مش عارفه اللى حصل فيكى

هتخشى تتصدمى وتاخدى الاشئله على طول

واضح ان مش ايدك بس هى اللى هتتربط زى ما دوك زينت عايزه

ربنا يسترها عليكى

ههههههههههههه

بصراحه صعبانه عليا اوى

ههههههههههههههه

فى انتظارك بكره ياختى

عاشق كشك
عاشق كشك
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف rinad الأحد 28 أغسطس 2011, 9:25 am

لا يازوزه اسراءطيوبه وعسوله ومش هتحطنى بعدها ولا حاجه مش كده ياسرسوره صه ولا ايه ياحبيبتى ‏
rinad
rinad
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف عاشق كشك الأحد 28 أغسطس 2011, 1:13 pm

ايه يكمااااااحه

هى فين اختنا اسرااء

عااايزين نحط الاسئله بقى ونبدا الهجووم

ولا لتكون فى المستشفى دلوفتى بعد اللى حصلها ده

لأ

مش هسامح نفسى لو حصلها حاجه

انا السبب انا السبب

كانت طيبه والله

ملحقتش تفرح فى دوك زينب يختى

يدوب حطينا دوك زينب لقت هى نفسها مكانها مستحملتش الصدمه يختى

ابقى طمنينا عليها يدوك زينب والنبى دى بردو واحده مننا يعنى
عاشق كشك
عاشق كشك
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف dr.zeinab1992 الأحد 28 أغسطس 2011, 1:19 pm

بصى باة يا سرؤتى انتى عارفة طبعا انا بحبك قد ايييييييييييي و لو هتقولى مش عارفة هقولك احسن و انا مالى يعنى انشالله عنك ما عرفتى
و بصى باة عشان متنرفزنيش عشان مش بحب الغباء انا واللهم انى صايمة و مش عاوزة اتخانق على الصبح كد
هحطلك كام سؤال كدا لازم يتجاوبوا و بالتفصيل الممل بس لو اجابتك مملة هتعرفى شغلك اوك؟؟
ادى اول سؤال الى هو السؤال رقم ....... امممممممم مش فاكرة بس هو سؤال يعنى
1-مين اقرب الناس ليكى بالترتيب؟؟؟ طبعا هتقولى مامتك و اخواتك و صاحبتى الامورة زينب ههههههه اللهم زدنى تواضعا........سيبك من دة ندخل على الى بعدوووووووو
2- اى الحاجة الى ممكن تخليكى تقطعى علاقتك بيا؟؟ طبعا مفيش لانك متستغنيش عنى ما انا عارفة برضو .......الى بعدووووووووووو
3-مين الشخصية الى عندنا فى الكلية و لو اتصبحتى بوشو تحسى يومك زى ال......فل طبعا؟؟؟هههههههههههههههه مش هقول مش هقول متتخضيش كدا ...انا هساومك على رشوة كدا تمن لسكوتى و يا تدفعى يا تدفعى هههههههههههه
4-مين اقرب حد لشخصيتك و عارف كل اسرارك يعتبر و انتى برضو عارفة كل حاجة عنو؟؟؟ طبعا انااااااا و العياذ بالله من قولة انا هههههههه انا بفكر استغل الاسرار دى ضددك بس بعد رمضان باة انتظرى نسخة كتاب كدا هصدرها باسم ازاى تبقى ندل مع صاحبك هههههه و هخليكى بطلة القصة
5-ياترى اى احساسك و بيبقى نفسك تردى تقولى اى لما اصحابنا بيستغربو من علاقتنا ببعض و اما حد يفتكرنا اخوات و ميصدقش اننا اصحاب بس؟؟ من غير ما تجاوبى انا عارفة طبعا بتتطيرى من الفرحة ههههههههههههه و الله التواضع بتاعى دة الى مساوينى بعامة الشعب كدا ..بس يالة كلو بثوابو
6-اى شعورك ناحيتى من اول مرة شفتينى فيها ؟؟؟ طبعا حبيتينى من اول نظرة و دة العادى منى طبعا انتى مش اول و لا اخر الضحايا متحرجينيش اكتر من كدا باة هههههههههههههههههههههههه

بصى جاوبى الاسئلة الى انا جاوبتهالك دى على ما اجيبلك شوية اسالة و اجاوبهملك برضو بس متغشيش ولا تفوتى سؤال فى النص انا عاداهم 7 اسالة الا ربع بالظبط عدا و نقدا

ارشادات الاستخدام:
-يرجى عدم قراءة الاسئلة بصوت مرتفع امام المرضى بضغط الدم المرتفع و السكر و القلب
-و نظرا لراحة و سعادة المستخدم نقدم لكم عرض هائل و هو امكانية استخدام هذة الاسئلة للانتقام من شخص خانقك و مطلع عينك و مسود عيشتك و النتيجة فور الاستخدام

يا اسرااااااااااااااء....... اسراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء.........اسراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااءءءءء
انا لله و انا الية راجعون
dr.zeinab1992
dr.zeinab1992
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف عاشق كشك الإثنين 29 أغسطس 2011, 1:46 pm

ايه يجماعه الناس اختفت تانى ولا ابه

اه صحيح

كل سنه وانتوا طيبين

والسنه الجايه تبقوا متخرجين

وفى الشغل او الجيش مش مطحونين

واحنا مع بعض متجمعين

يسلاااااااااام

ده انا عليا جمل

عليا جمل

باااااااااااااااااااااااااااااى
عاشق كشك
عاشق كشك
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف esraa1992 الإثنين 29 أغسطس 2011, 2:35 pm

يا وهووووووووووي يا شماتة عدوينى فيا
ده إي الكبسة ال بالألوان دي كان لازم تختارونى انا بدل زينب

ومااااااااااااااااشي يا وزة هاقعد ع البالطو وهاسبلك الحتة ال تحت العموووووووووووود عشان تتسندي يا شوز(الحب ولع ف الدرة ههههههههه) ‏‎:-P‏ ‏:-P

ويا حلاوتك يا زيزي وانتي منزلة الاسئلة ومجاوبة عليها دايما كدا مريحانى(اللهم انى صائمة)

وبالنسبه للسؤال الوحيد ال مجاوبتيش عليه شوفي تمن سكوووووتك اي بلاش فضاااااااااايح يا ندلة هههههههه

ومتخافيش يا ريناد مش هاندل معاكي وعشان باحبك حب لله ف لله كدا وانا عارفة م القلب للقلب ماسنجر ف اكيييد هاجيبك بعدي هههههههه

بالليل بأ هاجاوب ع اسئلتكو وبلاااااااش فضايح يا زيزي

باااااااااااااااااااااااااااااااي
esraa1992
esraa1992
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف esraa1992 الإثنين 29 أغسطس 2011, 2:36 pm

يا وهووووووووووي يا شماتة عدوينى فيا
ده إي الكبسة ال بالألوان دي كان لازم تختارونى انا بدل زينب

ومااااااااااااااااشي يا وزة هاقعد ع البالطو وهاسبلك الحتة ال تحت العموووووووووووود عشان تتسندي يا شوز(الحب ولع ف الدرة ههههههههه) ‏‎:-P‏ ‏:-P

ويا حلاوتك يا زيزي وانتي منزلة الاسئلة ومجاوبة عليها دايما كدا مريحانى(اللهم انى صائمة)

وبالنسبه للسؤال الوحيد ال مجاوبتيش عليه شوفي تمن سكوووووتك اي بلاش فضاااااااااايح يا ندلة هههههههه

ومتخافيش يا ريناد مش هاندل معاكي وعشان باحبك حب لله ف لله كدا وانا عارفة م القلب للقلب ماسنجر ف اكيييد هاجيبك بعدي هههههههه

بالليل بأ هاجاوب ع اسئلتكو وبلاااااااش فضايح يا زيزي

باااااااااااااااااااااااااااااااي
esraa1992
esraa1992
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف dr.zeinab1992 الإثنين 29 أغسطس 2011, 5:55 pm

هههههههههههههههههههههه بصى يا اسراء انا مش هسمية تمن لسكوتى
انا هختار اسم شيك كدا وفوتو جينيك هههههههههههه متساليش معناها اى
هاتى العيدية باة و بكرا انا معزومة على الغدا عندك و متساليش مين عزمنى علشان انا عزمت نفسى و خلاص رتبت امورى و جايا ..انا بقولك بس تحصيل حاصل كدا ..و طبعا طنط حبيبتى مش هترفض خالص بس اطلعى انتى منها

ومالكيش دعوة بالعموووووووووووووووود يا دزمة هههههههههههه
dr.zeinab1992
dr.zeinab1992
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف esraa1992 الثلاثاء 30 أغسطس 2011, 11:07 pm

هههههههه وانا عندي اعز منك يا زوزة عشان اعزمو ع الغدا..
esraa1992
esraa1992
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف عاشق كشك الأربعاء 31 أغسطس 2011, 6:22 am

طيب لعبنا كتير وهزرنا كتير

هناخد الاسبوع كله ضحك ولا ايه

وعلى فكره يومين العيد دول اللى ضيعتيهم اونطى مش محسوبين من اسبوعك ههههه

اوعى تكونى فاكره انك عتضحكى علينا

لع ده احنا صعايضه وصاحينلك جوى

واحب اجولك اننا عارفين مين اللى وراكى

خدى الاسئله بقى

ياترى ياهل ترى حبيتى قبيتى قبل كده ؟؟؟؟
وكام مره ؟؟ جاوبى بصراحه عادى يعنى هههههه

ايه هو تعريف الحب عندك؟؟

مين اكتر حد بتحكيله مشاكلك غير دوك زينب ؟؟

وطبعا السؤال المعتاد
ما هى موصفات فتى احلامك ؟؟

كفياكى كده النهارده

جاوبى دوول وبكره نكمل

بااااااااااااااااااااار
عاشق كشك
عاشق كشك
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف Dr\ Basma الأربعاء 31 أغسطس 2011, 7:59 pm

كل سنة وانت وانت مشرفة ع الكرسى يا قمر
انا مجربة الكرسى قبل كده وكنت بضايق من الاسئلة المحرجة عشان كده هبقى حنينة معاكى

لو انت بتحبى واحد وزيزى عارفة ده وجت ف يوم وقالتلك ان خطوبتها الاسبوع اللى جاى
وانت هتكونى معاها ف اليوم ده ولحظة وصول العريس (انت طبعا عاوزة تشوفى مين اللى مامته بتحبه وهيتجوز زيزى هههههههههههههه
وتلاقيه اللى انت بتحبيه
جاوبى ياست البنات وتعيشى وتاخدى غيرها ع الاسئلة الاتيه
1\ هتعملى ايه لحظة ما تشوفى اللى عليه العين والنية؟؟
2\ طبعا قبل ماتعرفى ان العريس حبيبك كنت هتمسكى لزيزى الورد وتزغرتى وتعدليلها الطرحة والفستان
هل هتسيبيها وحدها وتقعدى ف اى جنب ف الفرح؟؟
3\ هما وبيرقصوا سلو مع بعض عينك هتدمع وهتعملى ان حاجة دخلت ف عينك ؟؟
4\ بعد مايخلص الفرح وتروحى البيت هتعملى ايه؟؟
5\ واهم حاجة لما تشوفى زيزى بعد كده ايه الحوار اللى هيدور بينكوا عشان هى عارفة ان هو حبيبك وخبت عليكى لحد يوم الفرح؟؟

الاحساس ده صعب اوى فتجاوبى بصراحة وما تقوليش ان الموضوع مش هيفرق معاكى وانك مش هتزعلى

عموما ده فال حلو يمكن زيزى تتخبط ولا حاجة او اسراء او انا ههههههههههههههههههه

Dr\ Basma
Dr\ Basma
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف dr.zeinab1992 الخميس 01 سبتمبر 2011, 3:55 am

اولااااااااا يا بوسي :انتي داخله تهدي النفوس ولا إي يابنتي؟ههههههههه
بصي بما انك استفزتيني بأسئلتك دي انا هجاوب حاجه كدا رخامه يعني :-P
يابنتي انتي بتقولي حاجه صعب إسراء تجاوبها لأن مستحيل تحط نفسها ف الموقف ده اصلا لأن كلمة مستحيل قليله علي وصفووووو. . .طب كنتي قولتي واحده صاحبتك وخلاص مش لازم تحطي اسم. . . .طب انتي تقدري تجوزي حد اختك بنت مامتك وباباكي مسلماه قلبها؟؟؟؟ اكيد هتحرميه علي نفسك
اخترتي غلط يا بوسي سؤالك فقد عنصر الواقعيه جدا ا ا ا
بس اعتقد انك عارفه انا وإسراء إي؟ و هسيبها هي تقولك برضو.بس فعلا صعب نوصف علاقتنا ببعض وربنا يخليهالي بجد وميحرمنيش منها ابدا و بقولك لسه متخلقش الي يبعدنا او يكرهنا ف بعض والله ربنا شاهد عليا ان لو ليا اخت مش هحبها كدا بس الحمد لله ربنا عوضني بأحسن اخت وصاحبه ف الدنيا ودي الحاجه الوحيده الي اول مره احس اني محظوظه فيها اني عرفت إسراء. . . . و يارب اكون برضو كدا بالنسبالها مع ان متأكده انها يمكن اكتر من كدا . . .ساعات ربنا بيحرمنا من حاجات كتير بس بنلاقي حد يعوض كل ده وانا بعتبر ان ربنا بيحبني جدا عشان عوضني بيها و مقدرش اقولك لو مكانتش معايا كان ممكن يحصل إي.ربنا ميحرمنيش منها ابدا يارب و يرزقها السعاده دايما ف حياتها عشان ابقي سعيده انا كمان
dr.zeinab1992
dr.zeinab1992
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف Dr\ Basma الخميس 01 سبتمبر 2011, 1:32 pm

اولا وقبل اى حاجة انا بسحب سؤالى وبعتذر وبقول سورى لاسراء وزينب وياريت يا اسراء ما تجاوبيش عليه
ثانيا انا قولت زيزى ع سبيل الهزار اللى احنا متعودين عليه ف المنتدى وانا اسفة يا زيزى
ثالثا انا متاكده انك يا زيزى مش هتعملى كده ابدااااااااااا بس ده كان مجرد افتراض عشان اعرف اسراء هتتصرف ازاى
رابعا ربنا يخليكوا لبعض وتدوم صداقتكم ع طول
خامسا انا سحبت سؤالى ومش عاوزة اعرف اجابته واسفه لو ضايقكم وكل سنة وانتم طيبين

Dr\ Basma
Dr\ Basma
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف dr.zeinab1992 الخميس 01 سبتمبر 2011, 2:05 pm

يالهوتشي بوسي انتي زعلتي يا بت ولا إي؟ ؟ ؟ وربنا كدا هزعل منك بجد
‏ يابنتي انا عارفه ان ده هزار ده حتي قعدنا نضحك وقت ما إسراء قالتلي والله . .ده انا إلي اسفه لو اسلوبي خلاكي تفهمي كدا .بس انتي عارفاني يا بسمه اني مش هزعل منك . وإي رأيك ان إسراء لازم هتجاوبه بأه .انا بس قولت رأيي ف إجابتي مش اكتر من كدا . . . وانتي طيبه يا قمر و بخير وسعاده
dr.zeinab1992
dr.zeinab1992
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف esraa1992 الخميس 01 سبتمبر 2011, 8:07 pm

-بالنسبه لأول سؤال:مره واحدة..بس وقتها كنت عيلة يعتبر ههههههه
-الحب وصفو انو اجمل ما في الحياه و بيميز البشر و بيكون مبني علي الثقه والتضحيه وان الواحد لأول مره يحس ان حبو لنفسوا بأه لشخص تاني بيقاسمو الحب ده و كمان بياخد الجزء الأكبر.ومستحيل يتنسي مهما حصل طالما كان حب بجد. . . . صعب يتوصف بجد.
3- اكتر حد بحكيلو مشاكلي غير زينب; مفيش غيرها.
4-مواصفات فتي احلامي:اولا طبعا الأخلاق-يراعي ربنا فيا-قلبو طيب -شخصيه قويه-حنين-واولا واخرا طبعا يحبني وده كفايا عندي

عدل سابقا من قبل esraa1992 في الجمعة 02 سبتمبر 2011, 1:45 pm عدل 1 مرات
esraa1992
esraa1992
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف esraa1992 الخميس 01 سبتمبر 2011, 9:29 pm

بالنسبه لبسوما الي إتقمصت دي وزعلت شكلها من البت زيزي.سيبك منها بس هي دماغها مضروبه اليومين دول هههههههههههههههههههههههه

وطبعا هجاوب علي اسألتك و هو احنا عندنا كام بسمة يعني عشان نزعلها كدا
esraa1992
esraa1992
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف esraa1992 الجمعة 02 سبتمبر 2011, 2:09 am

انا طبعا عارفة ان ده مستحيييييييل يحصل من زيزي بالذات طبعا ربنا يخليهالي..بس لو فرضنا ان ده حصل
اجابات اسئلتك بأ يا بسبس
‏1/اكيييييييد هاتصدم وهاحس بأن ماية ساقعة اتدلقت ع قفايا ههههههههه..وهادمع لأن وقتها هتصعب عليا نفسي اوى

‏2/هاحاول ع أد ما أقدر ان اتصرف علي طبيعتي..ومش ابين حاجة لأن مهما كانت صاحبتي وبحبها ف مش هارضي انى ابوظ فرحتها

‏3/اه عنيا هتدمع اكيد

‏4/لما اروح البيت بأ هانفرد بنفسي ف اوضتي وماعرفش وقتها هاعمل اي..بس هاعيط

‏5/هيفيد بإي العتاب ده نصيب وهى رضيتها ع نفسها..بس اكيد اتغير معاها ف معاملتي..عشان مش هابئا مأمنة ليها زي الاول ‏

مستنية باقي اسئلتك الجميييلة دي يا قمر

‏‎ ‎
esraa1992
esraa1992
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف rinad الجمعة 02 سبتمبر 2011, 3:20 am

السلام عليكم ‏

كل سنه وانتوا طيبين وبألف صحه وسلامه ‏

اسفه ياسرسورة انشغلت الفترة ال عدت ما انتى عارفه بأ دحله العيد ‏

بس متقلقيش ههريكى اسئله بما انك هتحطينى بعدك وبتحبينى كده لله ف لله

١‏* ايه امنيتك ف الحياه

٢‏*كان نفسك تدخلى كليه ايه ‏

٣* هتشتغلى ولا لأ
٤ت*ياترى ساعدتى مامتك ف شغل البيت جاوبى بصراحه ‏

٥‏*بتعرفى تطبخى ولا لا

٦‏* ايه اكلتك المفضله ‏

٧‏* ايه لونك المفضل ‏

٨‏*ايه اكتر وقت حسيتى فيه بالوحده ‏

٩‏*امتى دموعك خانتك ‏

١٠‏*واثقه ف نفسك أد ايه ‏

جاوبى دول وابقى ادخل انزلك كمان شويه اسئله ‏

باااااااااااااااااااااااااااااااااى ‏
rinad
rinad
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف esraa1992 الجمعة 02 سبتمبر 2011, 2:15 pm

وانتي طيييبه يا قمر

طبعا يومين عيد بئا معزورة مقضتهومش ف البيت زينا ههههههه..انا مش باحسد انا باقر بس

بالنسبه لأسئلتك بأ:
1/امنيتي ان اكون مرتاحة ف حياتي..وان اموت وربنا راضي عنى

2/لي بتقلبي المواجع بس ههههه..كااااااااان نفسي ادخل صيدلة

3/اه اكييييييد هتشغل امال انا طلعت عينى ف الدراسة عشان أقعد ف البيت ليييييه ان شاء الله...ههههه

4/اه والله كنت باساعدها..ده حتي رمضان كله مش كنت باخليها تعمل حاجة تقريبا

5/اه باعرف اطبخ ولا ابلة نظيرة حتي ههههههههههه

6/اكلتي المفضلة:بصي انا بئا متربية ع الغالي وباحب الحاجات المكلفة ههههههههه..ف باحب المشويات عامة

‏ 7/لونى المفضل:الاسود والروز

‏8/امممم..اكتر وقت حسيت فيه بالوحدة ده كان موقف صعب اووووى اتعرضتله..وبردو بعد ما اتوفي والدي لأن وقتها كنت ف 3 اعدادي ومكانش ليا اصحاب بجد ولا حد احكيله ال جوايا

‏9/دموعي خانتنى كتير بس فاكرة دلوقتي لما خرجت من امتحان الفرنساوى ف 2 ثانوى وعرفت ان في اجابتين عكستهم هههههه

‏10/ثقتي ف نفسي بنسبه 70% بس

وف انتظار باقي اسئلتك السلسة دي يا قمر
esraa1992
esraa1992
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف dr.zeinab1992 الإثنين 05 سبتمبر 2011, 7:28 am

بصى باة يا اسراء الاسئلة دى جات فى دماغى هى حاجات متنوعة كدا بس جاوبى بصرااااااااااااااااااااااااحة اوكيشن؟؟

1-لو جاتلك هدية تذكرتين لشرم كدا هتاخدى مين معاكى؟؟؟
2-لما ربنا يكرمك و تتخطبى كدا قولى امييييين افرض المنيل على عينو دة قالك تقطعى علاقتك بيا و بدون سبب. ....هتعملى ايييية؟؟؟؟(نصيحة منى ارفضى احسن اغزووووو)ههههههه
3-اول بيبى هتجيبية ان شاء الله هتسمية اى لو ولد وو لو بنت برضو نفسك تسميها اى؟؟
4-اول يوم رحنا الكلية فية من اول ما عديت عليكى بالتاكسى كنتى بتقولى اى عليا فى سرك؟؟
5-بما انك اقرب واحدة ليا قولى اكتر ميزة عاجباكى ف شخصيتى و اكتر حاجة نفسك تغيريها من طبعى؟؟؟
6-هل فى مرة ندمتى انك صاحبتينى؟؟؟
7-اكتر موقف حسيتى انى جدعة و اختك بجد؟؟ ههههههه متحرجنيش
8-فاكرة يوم الشاورما الى عملناها ههههههههههههه(المركب الى بريسين تغررررررررررررق)ههههههه
9-لو قولتلك ان اكتر امنية بتمناها لينا سوا هى اننا نتجوز فى اسبوع واحد و نسافر بعدها سوا مع ازواجنا على السعودية و نبدا حياتنا الجديدة برحلة عمرة و منفترقش ابدا................انتى اى اكتر حاجة بتتمنيها لينا احنا الاتنين سوااااااااااا؟؟

هههههههههههه متستغربيش من الاسئلة اهى حاجات جات فى بالى و كتبتها باة
dr.zeinab1992
dr.zeinab1992
عضو فضى
عضو فضى

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

- مواضيع مماثلة